You are currently viewing סקירה – The Spirit Animal Oracle

סקירה – The Spirit Animal Oracle

שם : The Spirit Animal
סוג: Oracle
מספר קלפים: 68
גודל: רחב 
תיאור הקלף: על כל קלף יש מספר 1-68, שם החיה ומשפט מסר קצר. 

לרכישה: 

סט הקלפים  Animal spirit נוצרו ע”י Colette Baron-Reid ומבוססים על בעלי חיים. הסגנון שלהם מזכיר בוהו שיק עם אלמנטים עדינים של נוצות ופרחים – הם מאוד מחוברים לאדמה ולטבע. על האיורים המדהימים ביופים, אחראית אמנית בשם  Jena DellaGrottaglia.

מבחינה אנרגטית אלו קלפים עדינים ונעימים, נותנים תחושה חמימה למתבונן ומציעים עומק בקריאה – על אף החשש הראשוני שלי – כאשר מדובר בקלף עם דמות אחת בלבד וללא פרטים רבים נוספים.

כיום, אלו ללא ספק, בין הקלפים האהובים עליי והם תמיד נוגעים לליבי, כאשר אני בוחרת להוציא לעצמי מסר. הקסם שלהם מורגש כבר מהאריזה, עליה מצוייר אחד הקלפים – האייל – מאוייר כשעל קרניו פרחים ורודים כמו על ענפי העץ. כל קלף מייצג את הספיריט של בעל החיים שמצויר עליו ומעביר ממנה מסר לשואל. כל קלף הוא מטאפורה או ייצוג סמלי – לדוגמא הכלב מייצג נאמנות ואהבה ללא תנאי, הינשוף – את היכולת לראות מעבר, גם בזמנים של חוסר בהירות בסיטואציות השונות בחיינו.

 

הייחוד של האריזה הוא בשפע שהיא מביאה איתה, באמצעות 68 קלפים של בעלי חיים ממגוון יבשות ומקומות בעולם. מספר זה של קלפים נחשב גבוה עבור קלפי אורקל, מה שמאפשר פריסות עמוקות ומסרים מדוייקים . כמו כן, מגוון החיות המרשים שנע ממוכרות ונפוצות יחסית בחפיסות הקלפים השונות כמו: זאב, דולפין וינשוף – לבין כאלו שלא נמצא לעיתים קרובות כמו דורבן או וומבט.

הקלפים מגיעים עם ספרון הדרכה מפורט, בו ניתן למצוא תוכן עניינים ורשימה ממוספרת של כל הקלפים, בכדי למצוא אותם בקלות. כמו כן, יש הסברים על פריסות אפשרויות והסבר מפורט על המסר של כל קלף. בין אחת הפריסות שקולט מציעה זה להוציא שני קלפים – האחד עבור רעיון מרכזי שחשוב לשים לב אליו בנושא של הפריסה והקלף השני הוא “מה הוא הצעד המומלץ הבא?”. זוהי פריסה פשוטה ומהירה שאפשר לעשות כשאנחנו בדילמה.

זהו סט נפלא כמתנה, בין אם לעצמי ובין אם לאדם קרוב שרוצים לשמח.
אין צורך בנסיון או ידע קודם, מתאים גם למתחילים וישתלב מצויין בעבודה של קוראים מנוסים יותר.  אני אוהבת לעבוד איתם כקלף בודד – להוציא מסר יומי או כתשובה לשאלה, אך הם בהחלט מתאימים גם לפריסות של כמה קלפים – פשוט הוציאו כמה שמרגיש לכם מדוייק וקראו את המסרים ברצף כסיפור. 

מבחינת גודל קלף – הם די גדולים וזה לא תמיד נוח מבחינת ערבוב, בעיקר אם לקחת בחשבון את היד הקטנה שלי. 

דוגמא לאחד מהקלפים (כפי שמובא מתוך הספר) : 

COYOTE SPIRIT -16

“Trust in divine detours.”

“Do you find that you are being led on a strange detour in your life right now? Does it seem that what appears to be the next right action and the right choice, best situation, or fabulous relationship unexpectedly turns into the opposite – or just disappears into thin air, as if you’ve been tricked? Coyote Spirit’s trickster energy is designed to bring you into situations to teach you lessons you have forgotten to learn. Perhaps you need a taste of failure before you experience success, a need to feel disappointment before you can truly appreciate the joy, love, and prosperity that is coming up for you. Perhaps you are revisiting a pattern you forgot wasn’t in alignment with the life you are intending to co-create, being reminded that gratitude, not complacency, will keep you awake and aware of all that is available to you in this moment. Coyote Spirit reminds you to laugh about the unexpected twists, to develop humility and gratitude while releasing your attachments to the form of yourself on a detour, wondering when you will get back on track to manifesting what you desire, remember that Spirit has a plan and wants the best for you. Trust in divine order now. Coyote Spirit is a divine helper; no matter what seems to go astray, things are exactly as they are supposed to be.”

 

לרכישת הקלפים באתר אמזון –

Spread the Light