You are currently viewing צ’אקרת העין השלישית- אינטואיציה וראיית הנולד

צ’אקרת העין השלישית- אינטואיציה וראיית הנולד

צ’אקרת העין השלישית – אינטואיציה וראיית הנולד

הצ’אקרות מוזכרות לראשונה בכתבים הודיים קדומים, מהמאה ה-7 לפני הספירה. המילה צ’אקרה (chakra) מגיעה משפת הסנסקריט ומשמעותה “גלגל” או “גלגל החיים”.

הצ’אקרות הן מרכזים אנרגטיים אשר מצויים בגוף האדם בכל נקודת מפגש של עצבים. בגוף האדם קיימות אלפי צ’אקרות, אך אנו נוטים להתייחס אל שבע מהן כאל הצ’אקרות העיקריות, והן ממוקמות במקביל לחוליות עמוד השדרה.

צ’אקרה העין השלישית היא הצ’אקרה השישית, בין הצ’אקרות המרכזיות. יש לה שמות רבים והנפוץ הוא Ajna בסנסקריט – המשמעות היא “פיקוד” ו”קליטה”.
זהו המרכז של אינטואיציה וראיית נולד.

מיקומה באזור המצח בין שתי הגבות והצבע שמזוהה איתה הוא סגול עד סגול בהיר שנראה כמעט לבן. מעבר לכך צ’אקרה זו מאופיינת באור זוהר שהיא מקרינה ומזכיר את אור הירח.
המתנה הטמונה בה היא האפשרות שהיא מעניקה לנו להיות מודעות, לחיות ברגע זה ובהווה.

צ’אקרת העין השלישית מקושרת לבַּלּוּטַת הָאִצְטְרֻבָּל (Pineal gland), האחראית מבחינה פיזיולוגית על מחזוריות בתהליכים ביולוגיים בגוף האדם כולל זמן שינה וערות. בלוטה זו מהווה מקור לתשומת לב רבה בגלל הקשר שלה ל”תפיסה” ומצבי תודעה “מיסטיים” שלא מובנים עד הסוף למדע. כמו כן המיקום קרוב לעצבי הראיה ולכן צ’אקרה זו רגישה לגירויים ויזואלים או שינויים בעוצמת האור.


תחומי האחריות של צ’אקרת העין השלישית:

  • ראיה
  • אינטואיציה
  • תפיסה של מימדים ותנועה של אנרגיה
  • יכולות על טבעיות “חוש שישי”, שמיעה על חושית
  • הארה
  • מעודדת השראה ויצירתיות

כוחה של העין השלישית, הוא ביכולת שלה לפענח עבורנו מה האמת הטהורה. לשבור סטראוטיפים, לראות מעבר למה שנאמר לנו במדיה ולהתנתק ממה שהחברה מכתיבה לנו. כיוון שלעיתים חוויות וזכרונות מהעבר יכולים להפוך לחלק מן האמונות שלנו על עצמנו, היא עוזרת לנו להבדיל בין מחשבות המוזנות מכוח, פחד, אשליות ולבין האמת ולאני הפנימי שלנו.

חיבור לעין השלישית ואיזונה מאפשר לנו חופש ותחושה שאין דבר המחזיק אותנו מאחור – השליטה על המיינד היא שלנו ואם אנחנו שולטות על המיינד אנחנו יכולות להתגבר על כל המגבלות שיש לנו כיום.

העין השלישית גם מלמדת שאין מה לפחד מהמוות, חשוב להשלים עם הזמן שלנו על האדמה, המוות הוא רק פתח אל עבר שיעור חדש של הנשמה שלנו. כאשר צ’אקרה זו מאוזנת, אנחנו מודעות לתנועה ושינוי. מקבלות באהבה שיש זמן נכון לסיום כמו להתחלה.
איזון של הצאקרה מאפשר לנו לשחרר תבניות חשיבה ישנות ולאמץ לחיכנו את החדשות. לשחרר את הפחד מהחוסר וודאות והלא נודע שהם החיים עצמם.
העין השלישית לוקחת אותנו מעבר למה שהחושים הפיזיים שלנו תוספים אל תוך המוסתר מין העין.

חוסר איזון צ’אקרת העין השלישית

אחד הסימנים שמראים לנו כי צ’אקרה זו לא מאוזנת זה החוסר רצון להסתכל על הפחדים ומה שיושב תחתם. לעיתים אנחנו חוששות מן האמת ומרגישות שערפל מכסה את ההגיון, אנחנו חוששות מביקורת ומה שאנשים אחרים חושבים עלינו, חוששות מהצדדים הפחות יפים שלנו וכל מה שקשור אליהם.
מבחינה פיזית חסימות וחוסר איזון בצאקרת העין השלישית יכול להביא לבעיות שינה, כאבי ראש, סיוטים, דיכאון ויהירות רוחנית.

מה קורה כאשר היא לא מאוזנת?

  • תקיעות בבעיות של היום יום מבלי יכולת לראות מעבר או ליצור חזון עבור עצמך.
  • התנגדות לכל דבר רוחני או לא מוסבר.
  • חוסר יכולת לראות את התמונה הגדולה.
  • חוסר בהירות.
  • עודף פעילות של צאקרת העין השלישית, ללא בסיס יציב ומאוזן בשאר הצאקרות יכול להביא לחיים בתוך פנטזיה וחוסר יכולת להפרידה מהמציאות.

איזון צ’אקרת העין השלישית

תנוחות יוגה – בעיקר תנוחות הפוכות כגון : נר, כלב ראש למטה וגם תנוחת הלוטוס.

קריסטלים לאיזון : אמטיסט, מונסטון וסלנייט

צמחים: לבנדר ולבונה
*ניתן לשים טיפת שמן לבנדר על אזור העין השלישית לפני מדיטציה או כאשר אנחנו רוצות למקד את האינטואיציה שלנו בחשיבה על דילמה מסויימת. כמו כן, ניתן להדליק נר לבן או סגול עדין .

הילינג וטיפול אנרגטי

הילינג שמסייע לאזן את צ’אקרת העין השלישית. האנרגיה של ההילינג מאוד עדינה ומתאימה גם לעודף וגם לחוסר פעילות שלה. יחד עם זאת אני תמיד ממליצה להשתמש גם בסרטון איזון לצ’אקרת הבסיס לתוצאות מיטביות.

כאשר אנחנו מחוברות לעוצמה של העין השלישית אנחנו מחזיקות בבהירות מחשבתית ויכולות לראות מעבר לאשלייה של המיינד, פחדים, דאגות ושיפוטיות.
אנחנו מחוברות לעוצמות של ידיעה, חוכמה ואינטואיציה.

כאשר אנחנו לומדות, עושות עבודה אנרגטית או מודטות באופן קבוע, העין השלישית שלנו נפתחת וההדרכה הפנימית שלנו נעשת חזקה ונוכחת יותר בחיינו.

הבהרה חשובה : אין לעבוד על הצ’אקרה באופן אקטיבי, לפתוח או לפתח לפני פיתוח ואיזון כל הצ’אקרות הנמוכות. בסיס חזק, בטחון ואיזון במרכזים האנרגטיים האחרים חשוב בכדי למנוע מצבים של לחץ או התעוררות של פחדים, ללא יכולת שלנו להתמודד איתם.

במידה ואת מרגישה שאת מוכנה לקחת את הצעד – את מוזמנת לאמץ את השקט. בין אם זה במדיטציה, ישיבה בטבע, ציור אינטואטיבי או אימון ספורט שאת אוהבת.
הסיבה לכך היא שהעין השלישית מעלה את הרגישות החושית שלנו. בכדי לשמוע את המסרים והמידע שמגיע דרכה אנחנו צריכים לאפשר מרחב של שקט בכדי למנוע הפרעות של מחשבות או רעשים חיצוניים.

פתיחה של עין שלישית


1. תחושה של לחץ, לעיתים עמום בין שתי הגבות. יכול לעיתים להרגיש כאילו מישהו נוגע בנו, להרגיש חום, גירוד וכו’.


2. אחד הסימנים היותר ברורים זה העלייה באינטואיציה שלנו – כמובן שבכדי לדעת, אנחנו קודם צריכות ללמוד לשים לב. אינטואיציה זאת היכולת שלנו לדעת שמשהו קורה לפני שהוא מתרחש, היא מהווה עבורנו הדרכה בחיי היום יום שלנו. חשוב לזכור שככל שנקשיב לה יותר כך היא גם תתחזק, זה בסדר אם יהיו פעמים ש”נטעה”, זאת חלק מהלמידה שלנו להבדיל בין פחדים לבין תחושת בטן.


3. רגישות לאור או ראייה של צבעים באופן בהיר יותר. הרגישות לאור מביאה איתה, בדרך כלל, מודעות גבוהה יותר למה שקורה מסביבנו.


4. תחושה של שינוי הדרגתי ומתמשך, איזון העין השלישית מביא לשינוי תפיסתי ואישיותי. אנחנו מזמנות שינויים לחיינו כי אנחנו מוכנות ובשלות אליהם – אם נתבונן נשים לב בעיקר לדרך שבה אנחנו מתחייסים לאחרים – יכול להיות שנראה שאנחנו סבלניות יותר ופחות אנוכיות.

פתיחת העין השלישית לעיתים מלווה בכאבי ראש. אין צורך להיבהל אך כן לשים לב ולא להתעלם – כיוון שזה מרמז שאולי העמסנו על עצמנו אנרגטית. במקרה וזה קורה – צאי החוצה לטבע, תעשי הליכה או פשוט תמדטי בכדי לאזן את עצמך. הכאב יופיע בדר”כ במרכז הראש.

לסשנים אישיים איתי של הילינג והכוונה, או מסרים מרפאים – פני אליי בפרטי באהבה.

סבטלנה

מרחב ריפוי בווטאפ

קבוצת מסרים קבוצתיים ואישיים , ברכות ותדרים מרפאים. מטרתה לתמוך בתהליכים התפתחות אישיים ורוחניים.
הצטרפי אלינו כדי לקבל עדכונים על מדיטציות, מאמרים חדשים ועוד שלל הפתעות.

למעבר לקבוצה – לחצי פה

מסרים מרפאים

מסרים כלליים או הכוונה ממוקדת בתחום ספציפי אותו את בוחרת. 
המסרים מתקבלים בתקשור ומוטענים באנרגיה של הילינג.

המסר המרפא מתאים לכל מי שמרגישה צורך בהכוונה קלה ודחיפה אל עבר בהירות.
אנרגית ההילינג מסייעת לנו להטמיע את המסר ולהביא לריפוי עמוק יותר של מה שעולה. התשובה ניתנת כתובה ואתן יכולות לחזור ולעיין בה על פי הצורך, האנרגיה טעונה במסר זה ותשפיע גם בקריאות החוזרות.

עלות המסר הוא 70 שקלים
לאפשרויות נוספות להיעזר בי במסע ההתפתחות שלך – יכולה ללחוץ גם כאן 

צרו קשר
Spread the Light