למה חשוב לקחת אחריות על החיים שלנו?

בתורת הקבלה, תורת הנסתר היהודית, מופיעים שמותיה של האלוהות כ-72 צירופים בני 3 אותיות. על פי הקבלה, האותיות הללו טומנות בחובן את המפתח לערוצי אנרגיה חזקים ביקום. לכל צירוף אותיות יש סגולות משלו, והוא מייצג חיבור לאנרגיה חיובית ספציפית.

בקלף הבא ישנו צירוף מ.נ.ק – המדבר על לקיחת אחריות על החיים.

 

לעיתים לא משנה כמה מודעים אנחנו, או כמה אנחנו עובדים על הדברים הפנימיים שלנו. יש גם את הרגעים – שפשוט בא לנו לוותר על הכל ולהרגיש קצת במקום בודד ועצוב.

למה אני בוחר להרגיש עצוב?

כי כולנו אנשים, אנחנו מושפעים גם ממה שקורה בפנים וגם מה שקורה בחוץ. מוקפים באתגרים ושיעורים ועושים הכי טוב שאנחנו יכולים. אך גם התלמיד המצטיין, לפעמים פשוט נמצא ביום לא טוב. 

יכול להיות שהוא פשוט צריך קצת יותר זמן ויכול להיות שזה סימן בשבילו לעשות משהו אחרת. “תעצור רגע! מה שאתה עושה לא עובד – זה לא אומר שאתה לא בסדר, זה רק אומר שהגיע הזמן לפתוח את הראש ולנסות גם חדש”.

הכל עניין של גישה. 

עם הזמן וההתפתחות – המטרה של האדם להבין – שהכל עניין של איך הוא מגיב, וכמה זמן הוא נשאר במקום שלא מקדם אותו.  כמה זמן לוקח לכם להתאפס ולהפסיק לרחם על עצמכם? כמה זמן לוקח להעביר את כל תשומת הלב והמיקוד שלנו – מהבעיה לפתרונות אפשריים.

האם אני מגיב או אני פועל? 

עוד אחד השיעורים החשובים ביותר. זה לא לכבות שרפות, לא להגיב לכל דבר שקורה באופן אוטומטי. אלא לפעול במטרה להגיע לתוצאה הטובה ביותר. 

אם כבר משהו קורה, בואו נבדוק איך אני יכולה ללמוד מזה, גם אם אתה לא יכול לראות איך ההתנסות הקשה לטובתך – פעל במודעות בכדי שתוכל למנוע אירועים דומים בעתיד. קח אחריות על איכות החיים שלך בכך שתעדן את התגובה שלך למה שקורה וקבל שלא הכל נמצא בשליטתך (אך לשימחתך – התגובה שלך לאירוע – כן).

באופן לא מפתיע – הגישה הזאת מאפשרת לך להביא את מלוא הצבעוניות שלך לכל מקום שתלך. היא נותנת לך את האומץ לחוות את החיים במלואם (כי הכל בחירה ואחריות שלנו – הלא כך?). 

וגם אם משהו לא מסתדר – מנסים שוב, משתפרים ויוצאים לדרך מחדש.

Spread the Light